دیجی کالا مگ
با سلام و سپاس از حسن انتخابتون…
ما در سایت مهارتو قصد داریم اطلاعاتی درباره “دیجی کالا مگ” را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.با ما همراه باشید.
دیجی کالا مگ
دیجی کالا مگ
درباره دیجیکالا مگ
دیجیکالا مگ یک رسانهی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در تابستان سال ۱۳۹۴ توسط وبسایت دیجیکالا ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزههای فناوری، بازیهای کامپیوتری، فرهنگ و هنر و سبک زندگی در دیجیکالا مگ دور هم آمده تا بهترین و کاملترین مرجع اخبار و مقالات این حوزهها را در اختیار کاربران قرار دهد.
دیجیکالا مگ از دل دیجیکالا و پنجرهای رو به آینده است. دیجیکالا مگ از فناوریهای پیش رو میگوید، از دانش فراسوی امروز و از سرگرمیهایی که میتواند سبک زندگی آیندهی ما را بسازد. اکنون، روح دیجیکالا را در کالبدی جدید قرار دادهایم. کالبدی که برای آگاه کردن مردم و راهنمایی آنها به سوی افقهای دوردست درست شده است. افقهای دوردستی که زندگی مدرن، آن را میطلبد و همواره انسانهای پیشگام به سوی آن رفتهاند. فردا از اینجا آغاز میشود. دیجیکالا مگ راهنمایی است برای آینده. آیندهای که در آن گجتهای عجیبوغریب، خودروهای بدون راننده و پرینترهای سهبعدی به بخشی از سبک زندگی ما تبدیل شدهاند؛ فردایی که در آن فضا دیگر آنقدر دور نیست و سرگرمیهای آدمها از مرزهای تخیل عبور کرده. دیجیکالا مگ دستورالعملی است برای روبرویی با پیچیدگیهای آینده. فردا از اینجا آغاز میشود و ما ادعا میکنیم، آنچه برای فردایتان میخواهید در دستان ماست. ما با نگاهی متفاوت و دوستانه، شما را در مسیر فردایی بهتر همراهی خواهیم کرد.
حالا ما اینجاییم. آمدهایم فردا را آغاز کنیم. آمدهایم چشمانداز فردا را برایتان ترسیم کنیم. با دیجیکالا مگ فردای دنیای فناوری برایتان روشنتر میشود. فردا اینجا آغاز میشود.
راه حلی امروزیتر برای خرید
توسعه اینترنت روشهای خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب میکند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن میبینند. ویژگیها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگتر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفتهای شخصی و جمعی خود هستیم.
امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغلههای روزانه بسیار گرانبهاتر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشردهتری داریم. دیگر صرف زمانهایی نسبتا طولانی در فعالیتهای نهچندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسانها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسانها، آنها را مجاب میکند که با تغییر در الگوهای قدیمی و ناکارآمد زندگی، هوشمندانهتر و امروزیتر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگیهای روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیتهای وقتگیر و در عین حال کم اهمیتتر مانند خرید کردن دارند.
امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه حلهای جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام میکند.
مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را میبرند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب میکند و مایل است دقیقتر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بیگمان خرید به روشهای نوتر، هوشمندانهتر و البته لذت بخشتری را میطلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده کنندگان سرویسهای اینترنتی و مشتریان فروشگاههای اینترنتی افزوده میشود.
از این مطالب دیدن فرمایید