سای فور فیت

سای فور فیت

سای فور فیت

با سلام و سپاس از حسن انتخابتون…
ما در سایت مهارتو قصد داریم اطلاعاتی درباره “سای فور فیت” را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.با ما همراه باشید.

سای فور فیت

سای فور فیت

درباره ما

باشگاه ایماهو با این هدف به وجود اومده که با بهترین روش سلامتی رو به مردم ایران هدیه بده و باعث بشه که علوم تغذیه سنتی و مدرن رو در حین رژیم درمانی، آموزش بده! به عبارت دیگه هم تناسب اندام و سلامتی رو به شما هدیه میده و هم علمشو بهتون یاد میده

آدرس : تهران

شماره تماس : 09193836130

ایمیل : [email protected]

کربوهیدرات‌ چیست؟

کربوهیدرات‌ها در واقع همان قند، نشاسته و فیبر موجود در میوه‌ها، حبوبات، سبزیجات و لبنیات هستند. هر چند امروزه اکثر افراد کربوهیدرات‌ها را مواد غذاییِ منفوری می‌دانند، اما آنها در عمل یکی از گروه‌های غذایی پایه و ضروری برای زندگی سالم به شمار می‌آیند.

RDA شاخصی است که مقداری از یک ماده در رژیم غذایی را نشان می‌دهد، که می‌تواند نیاز اکثریت مردم را تأمین کند. مقدار توصیه شده‌ی این شاخص از سوی مؤسسه‌ی ملی بهداشت (NIH) برای کربوهیدرات‌، ۱۳۵ گرم جهت بزرگ‌سالان در نظر گرفته شده است. با این‌ حال تأکید می‌شود که میزان کربوهیدرات، بستگی به نیاز هر فرد دارد.

در واقع مصرف کربوهیدرات برای اکثر افراد باید بین ۴۵ تا ۶۵ درصد از کل کالری‌ای که به بدن می‌رسد باشد. یک گرم کربوهیدرات برابر است با حدود ۴ کالری، بنابراین یک رژیم غذایی حاوی ۱۸۰۰ کالری در روز برابر است با حدود ۲۰۲ تا ۲۹۲ گرم کربوهیدرات. اما باید توجه داشته باشید که افراد مبتلا به دیابت، روزانه مجاز به مصرف ۲۰۰ گرم کربوهیدرات در رژیم غذایی خود هستند، در حالی‌که زنان باردار باید روزانه حداقل ۱۷۵ گرم کربوهیدرات مصرف کنند. پس همان‌طور که گفته شد، میزان کربوهیدرات بستگی به نیاز هر فرد دارد.

کاربران گرامی! شما می توانید با ثبت نظرات و پیشنهادات خود در بخش نظرات مارا از دیدگاه هایتان مطلع نمایید.

از این مطالب دیدن فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.