عابر بانک ملت

عابر بانک ملت

عابر بانک ملت

با سلام و سپاس از حسن انتخابتون…
ما در سایت مهارتو قصد داریم اطلاعاتی درباره “عابر بانک ملت” را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.با ما همراه باشید.

عابر بانک ملت

عابر بانک ملت

پایانه های خودپرداز

خدمات پایانه های خودپرداز بانک ملت به شرح جدول ذیل لست:
عنوان
زیرمجموعه خدمات
توضیحات
خدمات مشترک
قابل ارائه به
دارندگان ملت
کارت و کارتهای
شتابی
برداشت وجه برداشت وجه
انتقال وجه
انتقال وجه به سایر کارتهای بانکی
انتقال وجه به حساب سازمان
تامین اجتماعی
انتقال وجه به حساب بیمه ایران
خدمات تسهیلات
پرداخت تسهیلات اقساط متمرکز
پرداخت اقساط واسپاری ملت
(لیزینگ)
خدمات پرداخت
پرداخت قبوض
خرید شارژ( اعتباری/ برخط Top up)
خرید بسته اینترنتی ایرانسل
شارژ شگفت انگیز
کمکهای مردمی
صورتحساب اعلام مانده حساب
خدمات قابل ارائه
به دارندگان ملت
کارت
انتقال وجه
انتقال وجه به سایرحسابهای متصل به کارت
انتقال وجه به سایر حسابهای متمرکز
حواله پایا
حواله برداشت وجه بدون کارت
خدمات تسهیلات دریافت شماره کارت مجازی تسهیلات
صورتحساب
نمایش ده گردش آخر حساب
تغییر رمز
تغییر رمز کارت
تغییر رمز اینترنتی کارت
فعال سازی‏/غیر فعالسازی رمز پویا(بهمراه نسخه پیامکی)
فعال سازی‏/غیر فعالسازی سامانه رمزنگار(بهمراه نسخه پیامکی)
غیر فعال سازی رمز پویای یک کارت
خدمات بدون کارت
برداشت وجه بدون کارت
مسدود نمودن کارت
استعلام قبوض پرداختی
غیر فعال سازی رمز دوم (اینترنتی)
اعلام شبا

تاریخچه بانک

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.
با ادغام بانک ها، سرمایه‌ی اولیه‌ی بانک ملت به سی وسه میلیارد و پانصدمیلیون ریال رسید.
به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها (مورخ 17 فروردین87) و تصویب نامه هیأت محترم وزیران (شماره 68985/ت 37925 مورخ 2 مرداد 86) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.
بانک ملت در حال حاضر با سرمایه 50000 میلیارد ریال یکی از بزرگ ترین بانک‌های کشور است که درچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.
مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور، فن‌آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است.

از این مطالب دیدن فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.